رمان عاشقانه

بهترین رمان های عاشقانه, ترسناک

رمان عاشقانه

بهترین رمان های عاشقانه, ترسناک

دانلود آهنگ جدید دوست دارم رضا شیری

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶ ق.ظ

دانلود آهنگ رضا شیری دوست دارم تو همه دنیامی عاشقتم

دانلود آهنگ جدید دوست دارم رضا شیری

رضا شیری نفس من به نفس بنده

دانلود آهنگ رضا شیری دوست دارم تو همه دنیامی عاشقتم

متن اهنگ دوست دارم تو همه دنیامی عاشقتم رضا شیری

دوست دارم تو همه دنیامی عاشقتم

اونی که میخامی توی زندگیم ب جز تو

آغوشی نیست تو این دنیای من

هستی به این خوبی

نفس من به نفس تو بنده وجود من کنار

تو میخنده تو بهترین حس دنیایی که

مرسی که از همه جا تو سختی ها همراهمی

  • mehdi amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی