رمان عاشقانه

بهترین رمان های عاشقانه, ترسناک

رمان عاشقانه

بهترین رمان های عاشقانه, ترسناک

دانلود ریمیکس نوان دوسم داری

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵ ق.ظ

دانلود ریمیکس نوان دوسم داری

دانلود ریمیکس نوان من بدون تو تنهامو خالی میشه دستامو

دی جی منصور شمس DJ Mansour Shams

دی جی حمید خارجی

دی جی علی (Dj Ali)

دی جی ام اف (DJ MF)

دانلود ریمیکس نوان دوسم داری

دانلود اهنگ نوان دوسم داری ریمیکس

متن ریمیکس دوسم داری نوان

 

ریمیکس اول : دیجی منصور شمس

دانلود با لینک مستقیم


ریمیکس دوم : دیجی حمید خارجی

دانلود با لینک مستقیم

 


ریمیکس سوم : دیجی علی

دانلود با لینک مستقیم


ریمیکس چهارم : دیجی ام اف

دانلود با لینک مستقیم


متن نوان دوسم داری

هر چقدرم آروم بخوام باشم♭♪

ولی آروم نمیخوابم شبا♭♪

بی تو آروم نمیخوابم شبا♭♪

هر دفعه حالم خراب بود♭♪

اومدی تو بدترین حالت♭♪

منو نگام که کردی من♭♪

یهو آروم گرفتم بی هوا♭♪

یهو آروم گرفتم بی هوا♭♪

من بدون تو تنهامو خالی میشه دستامو♭♪

بگو دوسم داری بی خیاله بچه بازی♭♪

تو خودت چی داری تو دیوونه♭♪

که حتی بین قهر و بهونه♭♪

هنوز آرامشمی انگار رگ خوابمی♭♪

بی تو دلم بگو باشه خوش♭♪

به چی خب اون همه حس ناب♭♪

بینمون چی شد حیفه♭♪♭♪

بیخود خرابش نکن که چی خب♭♪

نمیشد نمیشه بی تو♭♪

زندگی کرد هنوزم کنارم باش♭♪

تو تنهاییم نسوزم نیستی♭♪♭♪

و یکی شده شب و روزم♭♪

من بدون تو تنهامو خالی میشه دستامو♭♪

بگو دوسم داری بی خیاله بچه بازی♭♪

تو خودت چی داری تو دیوونه♭♪

که حتی بین قهر و بهونه♭♪

هنوز آرامشمی انگار رگ خوابمی♭♪

من بدون تو تنهامو خالی میشه دستامو♭♪

بگو دوسم داری بی خیاله بچه بازی♭♪

تو خودت چی داری تو دیوونه♭♪

که حتی بین قهر و بهونه♭♪

هنوز آرامشمی انگار رگ خوابمی♭♪

  • mehdi amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی